Moi!

Onko innokkasta vetämään ensi syksynä jääkiekkovuoroa? Vuorot pitäisi varata tämän kuun loppuun mennessä. Jos vetäjää ei ole, niin vuoroa ei järjestetä.

Moi,

Loppukauden vuorot on peruttu vähäisen osallistumisen takia. Jos joku haluaa kerätä porukkaa kasaan, niin irtovuoroja voidaan vielä varailla tälle keväälle.

T:Samuli

Samuli

Moro, KiLu on päättänyt, että jaostoilta kerätään omavastuu vuoroista. Jääkiekkovuoroista on sovittu omavastuuta kerättäväksi Kilun jäseniltä 20e/kausi ja vierailta 30 €/kausi, jos haluaa maksaa ainoastaan yksittäisestä vuorosto, 5€/vuoro. Onko porukalla halua maksaa vuoroista? Jos jääkiekosta ei saada maksuja, niin vuoroja ei varata syksylle.

T:Samuli

Sami

Kuulostaa kohtuulliselta, jos pelit saadaan aikaseks.

Matti

Kyllähän tuon voi maksaa

Marko

Ilta-aika (lepakkovuoro)ja melkein milloin vaan. Voidaan olla varmoja että on enemmän porukkaa kun nyt

Sami

Ääni tälle

Samuli

Voidaan ottaa kysely ja jos kannatusta ilta/viikonloppu vuorolle, niin voidaan varata syksylle iltavuoro.

Uolevi

Ei vissiin ole saatavilla ilta-aikoja??

Uolevi

Muutamavuosi sitten oli myöhäinen ilta-aika viikonloppuna. Silloin oli tupa melkein täynnä jokakerta. Kun kattoo noita viime vuoden aamuaikojen ilmoittautumisia, niin heikompaa näkyy osallistuminen olleen.

Samuli

21-22 kaudella ollut viimeksi viikonloppuvuoro, tällöin ei yhdellekkään vuorolle saatu tarpeeksi porukkaa. ilmeisesti silloin viikonloppuvuoroja oli paljon muitakin. Aikasempina vuosinakin viikonloppuvuorot on pyörinyt vieralijoiden varassa. Viikonlopusta arkipäivän aamuvuoroihin kysyttiin nimenhuudossa mielipidettä ja silloin voitti arkiaamut. Seuraavan kauden vuorot voidaan ottaa viikonlopulle jos on osallistujia, eli ei muuta kuin kerämään porukkaa kasaan.